Spokojenost z dotazníku 84% líbí a spíše líbí
Video Hrdí lvi 194 000 zhlédnutí
Vyvrcholení eventem moderovaným Liborem Boučkem
Naším cílem bylo podstatně zintenzivnit vztah fanoušků a české fotbalové reprezentace. Kampaň jsme proto odstartovali emotivním videem, jehož hlavním motivem byly pocity národní hrdosti. Následně jsme se soustředili na podrobné vysvětlení geneze nové vizuální identity, představení nových grafických výstupů a v neposlední řadě zavedení novinek, které pozvednou samotný zážitek na stadionu. Úvodní komunikaci pro nás během živě streamovaném eventu „Hrdí lvi“ obstaral moderátor Libor Bouček.
Základním kritériem pro vyhodnocení kampaně jsou pro nás výsledky z dotazníků, zjišťující spokojenost fanoušků s novou vizuální identitou a zážitkem ze zápasů české fotbalové reprezentace. Název Hrdí lvi se ve společnosti ujal, což dokazují jak používané hashtagy na sociálních sítích, tak i užívání tohoto slovního spojení v mediálním prostředí, včetně samotných televizních přenosů (Jaromír Bosák, Ondřej Novotný).
Česká fotbalová reprezentace tak působí moderně, inovativně a celkově vylepšuje fanouškovský zážitek na stadionu.
Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.
Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.