3000 prodaných permanentek
Virální vlákno na síti X
50 000 zhlédnutí videa
Minulý rok jsme začali votrocké povstání, nyní chytneme Votroky za srdce! Marketingová linka přirozeně vyplývající ze situace, kdy všichni stakeholdeři kluby bojují za společný cíl pozvednutí fotbalu v Hradci Králové a co největší návrat diváků do domácího prostředí.
Do komunikace postupně dostáváme více emocí, jsme přirozenější, autentičtější. Kampaň se propisuje do stylu komunikace, vizuální identity, infotainmentu na zápasech, merchandisingových kolekcích, kampani pro podporu prodeje permanentních vstupenek a hezkém detailu nových dresů.
Celá kampaň je ohraničená konkrétními cíli, stanovenými KPIs a projektovým plánem, postupně rozpracovávaným do detailů. Zároveň se marketingová sezonní linka drží dlouhodobé marketingové strategie vytvořené na základě datové analýzy.
Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.
Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.