2024

ZÁLEŽITOST SRDEČNÍ

Marketingová kampaň, do které dávám srdce

3000 prodaných permanentek

Virální vlákno na síti X

50 000 zhlédnutí videa

Proč?

Minulý rok jsme začali votrocké povstání, nyní chytneme Votroky za srdce! Marketingová linka přirozeně vyplývající ze situace, kdy všichni stakeholdeři kluby bojují za společný cíl pozvednutí fotbalu v Hradci Králové a co největší návrat diváků do domácího prostředí.

Jak?

Do komunikace postupně dostáváme více emocí, jsme přirozenější, autentičtější. Kampaň se propisuje do stylu komunikace, vizuální identity, infotainmentu na zápasech, merchandisingových kolekcích, kampani pro podporu prodeje permanentních vstupenek a hezkém detailu nových dresů.

Jak?

Co?

Celá kampaň je ohraničená konkrétními cíli, stanovenými KPIs a projektovým plánem, postupně rozpracovávaným do detailů. Zároveň se marketingová sezonní linka drží dlouhodobé marketingové strategie vytvořené na základě datové analýzy.

Co?

Další projekty

ČSOB
2023

ČSOB

Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.

Hrdí lvi
2022

Hrdí lvi

Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.

Kličkuj
2023

Kličkuj

Formát určený oslavám výročí 30 let české fotbalové ligy.

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan