2 670 počet prodaných permanentek
10 000 kontaktů
3 100 kusů prodaného merchandisingu
Votroci, povstaňte! je sezónní marketingová kampaň, která je součástí dlouhodobé marketingové strategie klubu.
Strategie byla vytvořena na základě detailních průzkumů populace Královéhradeckého kraje a fanoušků FC Hradec Králové. Konkrétním a měřitelným cílem byl prodej permanentních vstupenek na sezonu 2023/24 v objemu 2000 kusů.
Kampaň reflektuje navržený repositioning klubu, do veškeré komunikace se povedlo zahrnout stěžejní prvky marketingového restartu, jako například:
- hlubší pohled do zákulisí klubu
- spojení klubu a města
- nové dresy
- maskota
- stadion
- vizuální identitu
- náhled do připravované fan experience
- produkt – permanentní vstupenku
Důležitým faktorem také je, že se na obsahu fanoušci podíleli. Klub se v průběhu kampaně otevřeně a transparentně ptal na jejich názor a tužby a postupně poznatky implementoval.
Hradeckým fanouškům jsme doručili kvalitní marketingový obsah na úrovni nejlepších českých fotbalových klubů, na který dosud nebyli zvyklí.
Votroci, povstaňte! To je heslo marketingové kampaně, která ve fanoušcích klubu FC Hradec Králové znovu probudí fotbalovou horečku. Dostaneme diváky zpátky na stadion, oblékneme je do klubového merchandisingu, naučíme je zpívat novou hymnu, vyfotíme je s novým maskotem. Stadionem to totiž nekončí. 365 dní v roce. V ulicích, na náměstích, v dopravních prostředcích a samozřejmě v médiích. A to nejen v kraji, ale v celé České republice. Tam všude budeme vidět i slyšet.
Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.
Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.