Sledovanost kolem 400 tisíc na každé síti
Zapojení novinářů do soutěže
Pozitivní ohlas, vysoká retence a sledovanost na TV
Oslavy 30. výročí české fotbalové ligy zaslouží i svůj speciální formát. Tím se stala vědomostní soutěž Kličkuj!, do které se zapojili nejen hráči FORTUNA:LIGY, ale následně i fanoušci a novináři.
Mohutné produkční přípravy se vyplatily téměř okamžitě. Hráči se sami od sebe chopili svých rolí a výsledkem byl zábavný formát, u kterého mnoha lidem, včetně nás samotných, cukaly koutky.
Ne každý formát se dá měřit jen čísly. Soutěž Kličkuj! je měla sice nadstandardní, mnohem cennější však byl pozitivní ohlas od fanoušků a expertů na sportovní marketing. V době, kdy ligové kanály stále nemohou používat záběry ze hry, je toto nesporný úspěch.
Po 19 letech Liga mistrů doslova rozzářila Letnou. A my jsme byli společně se Spartou u toho.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.