2024

HYUNDAI

Partner České fotbalové reprezentace

Sponzorský vzkaz

Pro partnera české fotbalové reprezentace Hyundai jsme vytvořili 10 vteřinový sponzorský vzkaz pro sloty kolem reprezentačních zápasů. Společně s videem jsme zajistili i klíčový vizuál do outdoorové kampaně.

Cíl

Hlavním cílem bylo spojení známých tváří českého fotbalu se sportovním, cool vypadajícím vozem Hyundai IONIQ 5N. Zaměřili jsme se na jeho ostré detaily v tématicky nasvíceném prostředí a ukázku funkcionalit vozu, vše v bariérách podmínek sponzorského vzkazu.

Cíl

Produkce

Hodinové produkci předcházeli týdny příprav: vytvoření konceptu, storyboardu, produkčního plánu, obhlídek lokací, zkoušek přímo na místě a sladění s Českou televizí. To vše pro hladký průběh natáčení a profesionální přístup k časově vytíženým hráčům.

Produkce
Fotka

Další projekty

ČSOB
2023

ČSOB

Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.

Hrdí lvi
2022

Hrdí lvi

Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.

Kličkuj
2023

Kličkuj

Formát určený oslavám výročí 30 let české fotbalové ligy.

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan