Průměrná měsíční návštěvnost na e-shopu 174 260
Dotazník spokojenosti 90 % výrazně lepší a lepší
Zákazník kterého známe utratí na webu o 25% více
Naše služby poskytujeme známým sportovním značkám, jako jsou AC Sparta Praha, HC Kometa Brno, Česká fotbalová reprezentace a mnoho dalších.
Kromě e-shopů provozujeme také kamenné prodejny, jako jsou fanshopy AC Sparta Praha na Letné a na Letišti Václava Havla a fanshop HC Kometa Brno.
Pracovali jsme na projektech, které sklidily uznání a pozitivní ohlasy jak od našich partnerů, tak médií a široké veřejnosti. Například provoz megastoru na prodej merchandisingu na MS v hokeji 2024.
Díky propracovanému systému Fanshopu a vstupu přes jednotné ID své zákazníky dobře známe. Ať už jde o kterýkoliv náš e-shop, dokážeme snadněji vyhovět jejich potřebám, což vede v konečném důsledku k oboustranné spokojenosti.
Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.
Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.