Partneři Penny, Red Bull, TCL
Shlédnutí videí 10 000 000+ organicky, za rok
SoMe profily 60 000 sledujících
Sami jsme tento projekt vymysleli a iniciovali. Během šesti let jsme z eRepre udělali značku, kterou zná každý hráč sportovních her. Oslovujeme mladou generaci, rozbíjíme stereotypy o esportu a propojujeme ho s reálným fotbalem a reprezentací. Vyhlašujeme eFotbalistu roku, nejprestižnější esportovou anketu. Zóna eRepre bývá při zápasech České repre pod náporem fanoušků.
Náš obsah mladé baví. Díky němu profily eRepre na sociálních sítích mají už přes 60 000 sledujících! Vytváříme série videí s názvem Souboj gamerů, kde zábavně ukazujeme, jak to jde hráčům eRepre na opravdovém trávníku. V rámci jednoho roku naše videa nasbírala přes 10 milionů zhlédnutí. Náš obsah sleduje a sdílí Petr Čech, nejsledovanější český profil na Instragramu.
Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.
Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.