Kumulativní dopad mediálních výstupů 120 GRP
Inzertní hodnota AVE 3,5 milionu Kč
Dosah na sociálních sítích 1,68 milionu
Představení nového generálního partnera takového týmu, jakým je AC Sparta Praha, musí být velkolepé. Musí být co nejvíce vidět, musí se o něm mluvit. Přišli jsme s ambiciózním konceptem, který se dostal až do hlavních zpráv televizních stanic.
Spojení zájmů fanouška, sportovního klubu a partnera dokáže přinést požadovaný efekt pro všechny strany. To je úspěšný přístup, s kterým vytváříme všechny naše partnerské aktivace
Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.
Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.