2023

Dres nad Prahou

PR stunt, který se dostal až do televizních novin.

Kumulativní dopad mediálních výstupů 120 GRP

Inzertní hodnota AVE 3,5 milionu Kč

Dosah na sociálních sítích 1,68 milionu

Aktivace partnerství

Představení nového generálního partnera takového týmu, jakým je AC Sparta Praha, musí být velkolepé. Musí být co nejvíce vidět, musí se o něm mluvit. Přišli jsme s ambiciózním konceptem, který se dostal až do hlavních zpráv televizních stanic.

Aktivace partnerství
Dres

Fan centric

Spojení zájmů fanouška, sportovního klubu a partnera dokáže přinést požadovaný efekt pro všechny strany. To je úspěšný přístup, s kterým vytváříme všechny naše partnerské aktivace

Další projekty

Představení dresu ledního hokeje
2024

Představení dresu ledního hokeje

Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.

Sezónní video ACS
2024

Sezónní video ACS

Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.

SPARTA UNLIMITED.
2024

SPARTA UNLIMITED.

Žij Spartou na maximum.

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan