2023

Dres nad Prahou

PR stunt, který se dostal až do televizních novin.

Kumulativní dopad mediálních výstupů 120 GRP

Inzertní hodnota AVE 3,5 milionu Kč

Dosah na sociálních sítích 1,68 milionu

Aktivace partnerství

Představení nového generálního partnera takového týmu, jakým je AC Sparta Praha, musí být velkolepé. Musí být co nejvíce vidět, musí se o něm mluvit. Přišli jsme s ambiciózním konceptem, který se dostal až do hlavních zpráv televizních stanic.

Aktivace partnerství
Dres

Fan centric

Spojení zájmů fanouška, sportovního klubu a partnera dokáže přinést požadovaný efekt pro všechny strany. To je úspěšný přístup, s kterým vytváříme všechny naše partnerské aktivace

Další projekty

Betano milionový kop
2024

Betano milionový kop

Oblíbená poločasová aktivace, která si počkala na svůj moment.

VŠECHNO NEJLEPŠÍ, SPARTO
2024

VŠECHNO NEJLEPŠÍ, SPARTO

131 historie Sparty formou nekonečného animovaného obrazu.

Liga mistrů nad Letnou
2024

Liga mistrů nad Letnou

Po 19 letech Liga mistrů doslova rozzářila Letnou. A my jsme byli společně se Spartou u toho.

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan