80 tisíc nových followerů na TikToku
21 milionů views
Unikátní pohled nabízí až 30× poutavější obsah
Fotbalová Sparta představila zcela jedinečné záběry z utkání z pohledu hráče. Na dva své hráče umístila v rámci přípravného zápasu s Norimberkem speciální kamery, které fanouškům nabídly nepoznanou dimenzi pohledu na hru. A vybrala vhodně! Gól Lukáše Haraslína obletěl celý svět.
Hlavními cíli Sparty v rámci projektu bylo oslovit cílové skupiny (generace Z & alfa a cizince), které nepatří mezi tradiční sparťanské publikum, a propagovat energetickou společností epet (sponzora klubu), jehož hlavní marketingovou výzvou spolupráce s klubem je zvýšení znalosti značky. To vše v období, kdy se nehrají soutěžní utkání a pozornost médií a sparťanského publika je upřena na témata, jako jsou přestupy hráčů a život v týmu.
POV kamera přináší jedinečný, zcela nový způsob, jak si zažít sportovní událost.
Několik klíčových inovačních prvků, které tato kamera přináší:
Ve spojení s mezinárodní sílou značky Sparta přinesla aktivace výsledky, které předčily i původní ambiciózní očekávání. Samotné gólové video vidělo na Tik Toku téměř 14 milionů lidí. Celkově zaznamenal obsah z bodycam na sparťanských sociálních sítích přibližně 21 milionů views. Obsah přebírala i zahraniční média (Marca, Gazetta delo Sport apod.) a neoficiálně zveřejňovaly video i globální fanouškovské stránky jako 443 a SportBible.
Po mnoha letech se na hruď nejkrásnějšího hokejové dresu vrátil státní znak. Logickou volbou pro představení byla nostalgická linka navazující na historické úspěchy.
Které písmeno tě napadne jako první? Můžu hádat? Jediné písmeno dominuje celému sezonnímu intru pro AC Sparta Praha.
Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.
Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.
Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.