2019-2024

eRepre

Víme, jak oslovit mladou generaci.

Partneři PS5, Red bull, TCL

Shlédnutí videí 10 000 000+ organicky, za rok

SoMe profily 50 000 sledujících

Od nuly

Sami jsme tento projekt iniciovali a vymysleli. Za pět let jsme z eRepre udělali značku, kterou zná každý hráč. Oslovujeme mladou generaci, rozbíjíme stereotypy o esportu a propojujeme ho s českou fotbalovou reprezentací. Vyhlašujeme eFotbalistu roku, nejprestižnější esportovou anketu. Zóna eRepre bývá při zápasech české reprezentace pod náporem fanoušků.

TOP content

Náš obsah baví. Díky němu profily eRepre na sociálních sítích mají už celkem 50 000 sledujících. Vytváříme série videí s názvem Souboj gamerů, kde zábavně ukazujeme, jak to jde hráčům eRepre na opravdovém trávníku. V rámci roku 2023 naše videa nasbírala přes 10 milionů zhlédnutí. 

TOP content

Další projekty

ČSOB
2023

ČSOB

Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.

Hrdí lvi
2022

Hrdí lvi

Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.

Kličkuj
2023

Kličkuj

Formát určený oslavám výročí 30 let české fotbalové ligy.

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan