2023

BODYCAM

Gól z přáteláku, který obletěl celý fotbalový svět!

80 tisíc nových followerů na TikToku

21 milionů views

Unikátní pohled nabízí až 30× poutavější obsah

Strategie

Fotbalová Sparta představila zcela jedinečné záběry z utkání z pohledu hráče. Na dva své hráče umístila v rámci přípravného zápasu s Norimberkem speciální kamery, které fanouškům nabídly nepoznanou dimenzi pohledu na hru. A vybrala vhodně! Gól Lukáše Haraslína obletěl celý svět. 

Hlavními cíli Sparty v rámci projektu bylo oslovit cílové skupiny (generace Z & alfa a cizince), které nepatří mezi tradiční sparťanské publikum, a propagovat energetickou společností epet (sponzora klubu), jehož hlavní marketingovou výzvou spolupráce s klubem je zvýšení znalosti značky. To vše v období, kdy se nehrají soutěžní utkání a pozornost médií a sparťanského publika je upřena na témata, jako jsou přestupy hráčů a život v týmu.

Unikátní kamera

POV kamera přináší jedinečný, zcela nový způsob, jak si zažít sportovní událost. 
Několik klíčových inovačních prvků, které tato kamera přináší:

  • Jedinečný pohled: Tato kamera umožňuje divákům a fanouškům sledovat akci přesně tak, jak ji vidí hráči či rozhodčí přímo na hřišti. 
  • Kvalita obrazu: Kamera nabízí vysokou kvalitu obrazu - rozlišení FULL HD 
  • Lehkost: Vesta s kamerou je extrémně lehká, zhruba 200 gramů. Hráči, kteří mají zkušenosti s nošením vesty s GPS nepoznají skoro žádný rozdíl a úplní nováčci na to za 20 minut zcela zapomenou. 
  • Bezpečnost a pohodlí: Zařízení se nepřehřívá - udržuje komfort pro hráče během akce a nedochází k vypínání zařízení z důvodu přehřátí. 
  • AI podpora: AI software zabudovaný přímo v kameře zajišťuje, že diváci nejsou vystaveni rozmazaným nebo třesoucím se záběrům.
Unikátní kamera

Partnerská aktivace

Ve spojení s mezinárodní sílou značky Sparta přinesla aktivace výsledky, které předčily i původní ambiciózní očekávání. Samotné gólové video vidělo na Tik Toku téměř 14 milionů lidí. Celkově zaznamenal obsah z bodycam na sparťanských sociálních sítích přibližně 21 milionů views. Obsah přebírala i zahraniční média (Marca, Gazetta delo Sport apod.) a neoficiálně zveřejňovaly video i globální fanouškovské stránky jako 443 a SportBible.

Partnerská aktivace

Další projekty

ČSOB
2023

ČSOB

Pro partnery navrhujeme marketingové kampaně, které odpovídají jejich cílům a očekáváním.

Hrdí lvi
2022

Hrdí lvi

Představení nové vizuální identity české fotbalové reprezentace. Celoroční marketingová linka „Hrdí lvi“.

Kličkuj
2023

Kličkuj

Formát určený oslavám výročí 30 let české fotbalové ligy.

Naši klienti

Kabina 39

Sdílíme spolu kabinu, kde vznikají ty nejlepší služby a produkty zaměřené na sportovní subjekty, fanoušky a sportovce. Kabina39 sdružuje společnosti a profesionály v oblasti sportovního businessu, kteří posouvají nejen český sport na nejvyšší úroveň. Přijďte k nám do kabiny a společně vymyslíme vítěznou strategii vaší značky.

Kabina 39

SportBiz

Hledáte inspiraci, tipy a zprávy ze sportovního marketingu a managementu? SportBiz je právě tou platformou pro sdílení toho nejlepšího z českého i světového prostředí. Rozšířit své znalosti či sdílet své zkušenosti s ostatními můžete na webových stránkách www.SportBiz.cz, Facebookové stránce či LIVE setkáních.

SportBiz

Sport Marketing Scan

Sport Marketing Scan je komplexní nástroj navržený pro detailní analýzu a rozvoj marketingových strategií sportovních organizací. Poskytuje ucelený přehled o šesti klíčových oblastech, včetně strategie, kultury organizace, brandingu, produktů a služeb, datové analýzy a potenciálu pro růst a inovace. Výsledkem je čtyřstupňová klasifikace s přehledným hodnocením a srovnáním se standardem trhu.

Sport Marketing Scan